Käitumisökonoomika prof Pulveriga  

Miks me ootame õunapuult apelsine? (miks käitumisökonoomika kursust on vaja?) 

  • Raiskame aega, emotsioone ja energiat küsimustele, mis pole üldse vastatavad ja ootame vastuseid – ja nii iga päev! (Jaapani needus: et sa ootaksid!

  • Samas – Sinu kui juhi energiast sõltub NII PALJU: Sinu firma edu, suhted Sinu ümber (sh lähisuhted, millest kõik ju algabki).

Prof Aleksander Pulver: “Lääne inimene ülehindab ratsionaalsuse jõudu. Miks ja kuidas me otsuseid langetame ja mispärast me ei saa tugineda ainult ratsionaalsusele? See ongi selle kursuse teema.”

Mida Sina sellelt kursuselt saad? 

  • Kolleegide-juhtide virgutavas seltskonnas uurime otsustamise ja käitumise salapäraseid mehhanisme. Prof Pulveri vaimurikkal juhatusel tutvud psühholoogia uute ja juba Nobeliga pärjatud põnevate uurimustega. 

  • Mõistad, kuidas oma energiaga targalt ja hoolivalt ümber käia. Pole mõtet esitada küsimusi, millele vastata ei saa.

  • Pole ka Sinul mõtet ennast vaevata, püüdes vastata küsimustele, millele ratsionaalset vastust pole. 

  • Millised siis on need küsimused, mis pole vastatavad?


… ja seda mõistes… Sa ei raiska oma kalleimat vara – aega ja emotsioone – oodates õunapuult apelsine. 

Targem on küünal süüdata kui pimedust kiruda.
Kong Fuzi, Vana-Hiina filosoof, 6.- 5. saj. em.a. 

 

Palun tunne end kutsutuna!

 

Aeg: reede, 20. september  kell 11 – 18  

või kui Sulle sobib hilissügis paremini, siis ootame Sind reedel, 8. novembril kell 11 – 18 

Koht: Tartus, Emajõe Majas, Emajõe 8

Hind: 234 € + KM

Tahan tulla!

I like Steve Jobs’ quote: The journey is the reward.
To keep the journey moving with great energy, I daily use the Negotiation Technology lesson how to “wrap” a negative opinion or feedback into positive so that the other party would not freeze into defense. If you barely bring out the negative, then others will withdraw and sit in trenches… and there will be no journey!

My second daily habit from NT is strategic planning. If you have skills and courage to think clearly: what is the worst that might happen as an alternative to your plan A? – then further decision-making is much easier. Both, in professional and private life.